UWAGA !!!! Najważniejsze wzory typowych warunków i do pobrania na dole strony.
Proszę wybrać z 7 poniższych tematów odpowiedni:
1. Podział zakresu technicznego na SPÓŁDZIELNIĘ i UŻYTKOWNIKÓW LOKALI
2. Zasady bezpieczeństwa – BUDYNKU i LOKALU wg. Rozporządzenia MSWiA z 1999r.
3. Zasady bezpieczeństwa – WENTYLACJA LOKALU
4. Zasady zgłaszania awarii i usterek
5. PORADNIK w typowych sprawach technicznych
6. Zakres robót niedozwolonych dla użytkowników lokali
7. Centralne ogrzewanie – uwarunkowania
Poniżej zakres rzeczowy prowadzonych spraw technicznych:
Sprawy Techniczne INSPEKTORZY, ul. Komandosów 1 (pokój nr 1), tel. bezpośredni 12 261 01 46
W tym miejscu załatwiamy formalne sprawy techniczne :
- Udzielanie ogólnych informacji technicznych i o użytkowaniu lokali,
- Prowadzenie nadzoru remontów zleconych Firmom zewnętrznym,
- Prowadzenie spraw odbiorów technicznych lokali po remontach,
- Ocena skutków technicznych usterek budowlanych i awarii w lokalach,
- Prowadzenie spraw przeglądów wynikających z Prawa Budowlanego,
- Prowadzenie spraw terenowo – prawnych,
- Prowadzenie spraw przeglądów kominiarskich,
- Prowadzenie spraw dofinansowania do wymiany okien w mieszkaniach,
- Wydawanie warunków technicznych remontów mieszkań wykonywanych przez mieszkańców i prowadzenie odbiorów w tym zakresie,
- Załatwianie korespondencji w powyższym zakresie .
Sprawy Techniczne INSPEKTORZY, ul. Komandosów 1 (pokój nr 2), tel. bezpośredni 12 261 01 44
W tym miejscu zgłasza się usterki i załatwiamy poniższe sprawy:
- Przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii w budynkach i w lokalach,
- Usuwanie usterek w budynkach zakresie obciążającym Spółdzielnię,
- Obsługa techniczna wszystkich instalacji w budynkach ( bez instalacji teletechnicznych, telewizji kablowych i internetu),
- Wykonywanie przeglądów technicznych instalacji – wynikających z przepisów Prawa Budowlanego,
- Obsługa techniczna hydroforni,
- Zgłaszanie szkody ( zalania , itp. ).